10 Kasım 2013 Pazar

göz makyajı nasıl yapılır

Nasılda geçiyor günler.neden bu kadar hızlı acaba.canım mı sıkkın yada artık pek heves mi kalmadı ne.oysa ne kadar güzel başlamıştı bu blog yazarlığı pek bir sevmiştim......Bugün gine biraz yazı yazma hevesi geldi bakalım ne zamana kadar.elbiseler,renkler,kuplar hakkında yazı yazmayı seviyorum....
Hele makyaj bayılırım aslında canım sıkıldıkça .bütün sıkıntımı alır.
Nasıl mı? açarım makyaj kutumu inanın hiç renk düşünmem bile o an ...renklerin cazibesine kapılıp keyfimce boyarım da boyarım.hani sanki hayatınızdan kötü renkleri,kişileri,düşünceleri silip onların yerine rengarenk bir dünya yaratmak gibi....
Tuvalemi başlasam ?pekte fena fikir değil aslında.çocukların duvar yada kapı boyamaları nı hep kıskanmışımdır.bu yaşta bide ben böyle bir güzellik yapabilsem keşke..
çenem düştü işte biraz yazmayı ve blogumu özlemişim herhalde.Her neyse şöyle bir göz makyajı nasıl yapılır resimlerini ekleyim bari.güzel göz makyajı yapmak isteyenler için..(ben hala eye liner çekmeyi pek yapamıyorum da)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder